Monday, June 30, 2014

Twizel || Salmon Farm


Dengar kata, salmon kat sini fresh giler.. Aku mmg peminat salmon yg tegar. Sebab asik duk balun salmon kat sushi king tu.. Welcome to High Country Salmon..


Hafiz tgh tido time ni. So mak die jer la yg masuk dlm ni usha pape yg patot.


Makanan ikan ni free. Yerkla, ikan die jugak kan yg kenyang. Bukan ikan kite.. HeHe



Time ni angin bukan main lagi.. Tu yg agak sejuk sikit.. Ikan dia plak mcm kelaparan jer. Pantang letak mknan, terus lompat2 sambar.







Food tester ni yg aku suke.. heHe.. Mmg fresh hoi.. Takde langsung bau2. And mmg lain gile dari yg aku penah mkn kat sushi king tu..



Semua yg berunsurkan Salmon. Beli la kalau mahu..






Cousin aku bli 1 bekas ni and kitaorg share2 makan.. Argghh.. Kecur dah ni air liur aku..



Bye2 Salmon Farm.. Bye2 Twizel.. Kitaorg drive nak pergi ke Queenstown pulak.. Dari Twizel - Queensland amik masa dalam 2jam lebih.. Tapi kitaorg akan stop2 kat tempat yg chantik.. Alamatnye ntah bape jam baru sampei =)

No comments:

Post a Comment