Wednesday, June 11, 2014

Palmerston North | The Desert Rose Cafe @ Restaurant


Sepanjang kat Palmerston North ni slalunya makan kat umah.. 
Kengkawan adik aku rajin masakkan utk kitaorg..
Tetibe adik aku nk bertuka selere, bawak kitaorg gi makan nasi arab.. Nyummss..
Kalau duk sini mmg cari nasi jer la.. Sejuk2 ni lapar betul..



The Desert Rose Cafe @ Restaurant.. Kat pekan dia ni jer.. Actually Palmerston North ni xde la besar mana. Mcm pekan gitu jer.. 



Masa ni dlm pukul 8.. Tapi kat luar dh mcm kul 11.. Dah xde org pon..
Adik aku ckp dorg kat sini, balik keje jer terus blk umah.. Masa bersama family..





Sian Hafiz, tgk jer kitaorg makan.. Aku cubit2 la sikit kasi die ayam or fries.. Bubur die yg aku buat dah basi pon. Yerla dari pagi kitaorg kuar..





Harga makanan kat sini lebih kurang jer mcm kat Malaysia.. 
Tapi kalau x convert la.. Kihkihkih..



Sepanjang kat sini asik order Hot Chocolate jer.. 
Takde pon nak ais bagai.. Bangga dgn diri sendiri :p



Aku order Mandi Lamb.. 
Lembut betul daging dia.. Sedapp!!
Harga : 15.90NZD



No comments:

Post a Comment