Wednesday, August 28, 2019

Europe Trip 2019



Assalamualaikum!!
Woott Woott.. Setahun sekali nampaknye aku tulis dlm blog..hahaha.. Tapi aku harap kalini cerita aku sampai la ke penghujung..Untuk reference aku akan dtg jugak ni.. Next trip kot ade peluang lagi, blh la refer balik.. Tiap kali trip mesti cerita separuh jln, tak pernah habis 😝

Nak dipendekkan cerita, aku sebenarnye takde la plan yg aku akan dpt peluang travel pegi Europe tahun ni sbb tahun ni yg dlm plan aku cuma nak pegi ke US sahaja.. Tapi ntah mcm mana, mmg rezeki tu kita xnampak kan, aku dpt offer pergi conference kat London.. London..London..London tau korang!! Waktu aku tahu yg aku kena replace officemate aku tu aku rasa mcm "Seriousla aku? Seriousla.." Syukurrrr sesgt... Sepatutnye yg kene pergi conference tu officemate aku tp disebabkan dia hantar resign letter, makanya digantikan dgn aku..

Disebabkan aku xpernah pon pergi London, so aku rasa y not kalau aku amik cuti lama sikit n buat Europe Trip?? Makanya instead of aku jln2 kat London sahaja, makanya aku jugak pergi ke Amsterdam dan Paris..

Jumpa lagi di post akan dtg 😝

No comments:

Post a Comment