Wednesday, April 13, 2011

REVIEW ~ Essence Mask Vitamin A [ETUDE HOUSE]


Skang ni tiap2 mlm kene rajin pakai mask sbb ade stock mask yg byk. ihihi..
Kalini Cube pkai Essence Mask Vitamin A yg beli kat Etude house haritu.
Muke diana kering so kalo boleh nak cr yg lepas pkai jer, terus mcm nampak Moist.


Jgn tanye bape minit diana pkai coz sepatutnyer 25-30minit jer tapi mcm biase, lepas pkai terus tetido.
Ahahahaha. Jadi diana pon xtahu bape lame die melekat kat muke.
Pas bgn dari tido yg beshnyer xde kesan2 negative. 
Contoh jerwt naik. Yg ni la yg duk risau sgt.
Alhamdulillah sesuai. Dan yg beshnyer jugak pepagi bgn, muke xberminyak. 
Which is sgt la bagus utk kulit diana. 
Tapi kulit diana ni memerlukan mask yg Moisture!! 
So utk Essence Mask vitamin A ni x moisture sgt utk kulit diana. 
Tu je yg xbape nak besh.

4 comments:

  1. diana, bape $$ sekeping ni?

    ReplyDelete
  2. Yana: yg ni sekeping rm9.90. tapi skng ade promo 1set = rm12 :).. 1 set tu ade 5 keping mask yg berlainan

    ReplyDelete
  3. mask ni besh woo pakai.. se-eloknya, lepas pakai tu dlm 20minit. cabut mask tu n massage muka. tgh sale ni murah sket. kalo x sekeping dekat rm10..

    ReplyDelete
  4. Midorii: Kalau pkai mask mesti tertido. Tu yg xleh agak bape minit die melekat kat muke. sesedar bangun pagi dah hilang. :p

    ReplyDelete